Takže po delší odmlce přidávám pár aktualit. Bohužel není moc času na natáčení videí a proto jsem se rozhodl tentokrát zveřejnit pokrok aspoň jako příspěvek v blogu.
Mezičasem jsem ještě zvladl roztřelit telefón, kde byli natočené videa, tak zaloha bude chvíli trvat. Ale k tomu podstatnému…
Motor jsem si přestěhoval do sklepa, venku predse jen už není úplně teplo a po večerech se tam na tom dělá lépe. Doplnil jsem taky zásobu nářadí a nějakých pomocníků (kozy pod auto, kompresor, …) ať se lépe dělá. Ono totiž to nářadí tak záhadně mizne postupem času. Děda úspěšně rozebral prevodovku a ze dvou složil jednu, snad plně funkční, která nebude vydávat při couvání zvuky jak tak na asfaltu. Kdo by si jí chtěl poslechnout, na kanálu na YouTube jedno video s ní mám (zde). Původce zvuků je v galerii. Tomu už ani papež nepomůže, naštěstí, kde se vzala – tu se vzala, v garáži se objevila krabice a v ní skoro kompletní rozebraná převodovka. A nějakým zázrakem identická s tou co mám v autě, takže se nám povedlo to dát dokupy asi za necelé 3 kilča (pár gufer) a pár dnů práce. Kde se tám sice vzala netuším, ale pár let jsem jí už obcházel a několikrát chtěl vyhodit.
Motor už je konečně složený, kompletní a snad i 100% funkční. Hlava byla na výletě na kompletní repas u p. Študenta v Ostravě, zbytek motoru, jsem si dělal vesměs doma. Aktuálně je řekl bych ve stavu nového : repasovaná hlava, udělané pístní kroužky a vše okolo, nové těsnení pod hlavou, všechny ostatní těsnění motoru taky vyměnené, nový rozvodový set s pumpou, zrepasovaný altík + klimakompresor, nový řemen a kladky příslušenství, kompletně vyčištěno, vyleštěno, … myslím jsi, že nějaká práce je na tom videt a osobně jsem zvědav na názory …
Videa samozřejmě ze stavby mám, bohužel jsem ale fakt v takovém časovém deficitu, že jsem rád, že jsem se z celou touhle věcí někam pohnul … Budu se snažit vše co nejdříve sestříhat, dotočit a pak hodit zase na web.